سبد خرید

نگارش جلد نهم از مجموعۀ زندگی معنوی به پایان رسید

نگارش جلد نهم از مجموعۀ زندگی معنوی به پایان رسید

«زندگی معنوی» نام مجموعه‌ای است که بر پایه کتاب مهم و ارزشمند «منازل السائرین» اثر خواجه عبدالله انصاری نگارش و تنظیم گردیده است. منازل السائرین با نثری مسجع به گونه‌ای به سیر و سلوک عارفانه می‌پردازد که در نوع خود بی بدیل است. تجربه های باطنی ارزنده و بیان مرتب و منظم منازل و مقامات عرفانی و ارتباط موثق بین آن ها، به ویژه بهره مندی از احادیث عرفانی، این اثر نفیس را مورد توجه شیفتگان و علاقه مندان قرار داده است.

مجموعۀ زندگی معنوی بر مبنای کتاب نفیس و ارزشمند «منازل السائرین» اثر خواجه عبدالله انصاری نوشته شده است که قصد دارد ابواب صدگانۀ سلوک را بر همین اساس تبیین کند. پیش از این، جلدهای اول تا هشتم این مجموعه به زیور طبع آراسته گردیده است. اکنون نیز نگارش جلد نهم از این مجموعه توسط حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدتقی فعالی به پایان رسید.

گفتین است در مجموعه زندگی معنوی، ویژگی‌ها و اصول زندگی معنوی به نحوی بیان شده است که دارای یک نظام منسجم و چارچوب واحد و جامع باشد و بتواند مسیری برای ما ایجاد کند که از جنبه فردی و اجتماعی، خود و رفتارمان را درک کنیم. از این رو، با استفاده از منابع دست اول معرفتی بخصوص قرآن کریم، نشانه‌ها و اشاره‌هایی معنوی برای پیمایش مسیر معرفت و عرفان حقیقی را پیش روی سالکان قرار می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

در حال بارگذاری ...