سبد خرید

کتاب مدیریت زمان

کتاب مدیریت زمان به چاپ رسید

به گزارش روابط عمومی مؤسسه سبک زندگی آل یاسین؛ کتاب مدیریت زمان تألیف حسن روشن به همت پژوهشکده سبک زندگی اسلامی توسط نشر تیماس وابسته به مؤسسه فرهنگی هنری سبک زندگی آل یاسین چاپ و روانه بازار کتاب شد.

زمان باارزش‌ترین و گران‌بهاترین سرمایه و حیاتی‌ترین منبعی است که در اختیار هر فردی قرار می‌گیرد؛ زیرا زندگی از آن ساخته می‌شود و تلف شدن آن ضایعات جبران‌ناپذیری را به بار می‌آورد. نگرش صحیح به زمان و مدیریت‌پذیر بودن آن، نخستین گام در مسیر استفاده بهینه از وقت است؛ زیرا بر خلاف آنچه تصور می‌شود، زمان را می‌توان در اختیار گرفته و کنترل کرد.

درحقیقت هر ساعت و هر روز یک ظرف زمانی است که باید آن را بر حسب اولویت و به شکل حساب‌شده پر کرد. به این ترتیب دیگر «زمان بی‌کاری» معنا نداشته و باید برای لحظه لحظه‌های عمر برنامه‌ریزی کرد؛ بنابراین، باور غلط «چو فردا بیاید، فکر فردا کنیم»، در تعالیم اسلامی جایی ندارد. مدیریت صحیح زمان موجب به حداکثر رساندن کارایی فرد، افزایش میزان انرژی و امید به زندگی و کاهش فشارهای روانی، ارتقای دانش، نگرش و رفتار شخص به منظور بهره‌برداری مناسب‌تر از عمر خواهد بود. با مدیریت زمان می‌توان بیشترین کار را در کمترین زمان انجام داد. مدیریت زمان درواقع نوعی تجارت است که با سرمایه زمان انجام می‌شود.

 

علاقمندان جهت تهیه این اثر، می توانند از طریق سایت اینترنتی timaas.ir یا تلفن ۰۲۵۳۲۶۰۳۰۹۱ داخلی ۱۰۵ اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

در حال بارگذاری ...